Nuo 2018 m. gegužės 1 d. atliekų sistemos pokyčiai

Nuo 2018 m. gegužės 1 d. Vilniaus mieste įsigalioja vietinė rinkliava už atliekų tvarkymą. Pasikeis ir iki šiol veikusi mišrių komunalinių atliekų vežimo tvarka.  Vilniaus miestas suskirstytas į penkias zonas, kurias aptarnaus bei už tvarką jose atsakys konkretūs vežėjai. Šią naująją atliekų tvarkymo sistemą Vilniaus mieste administruos savivaldybės įmonė „Vilniaus atliekų sistemos administratorius“.

Gegužės ir birželio mėnesiais gyventojams bus siunčiami pirmieji mokėjimo pranešimai apie 2018 m. rinkliavą. Juose bus nurodytas vietinės rinkliavos dydis, apskaičiuotas už šių metų 8 mėnesius. Naują rinkliavą sudarys dvi dalys  – pastovioji ir kintamoji.

Pastovioji dalis skirta visai atliekų sistemai išlaikyti. Jos dydis priklausys nuo gyvenamųjų patalpų ploto, o sąskaitą gyventojai gaus vieną kartą per metus. Kintamoji dalis bus skaičiuojama nuo atliekų susikaupimo mieste vidurkio. Pradėjus sverti atliekas, pastaroji dalis bus tikslinama ir nuo kitų metų, gyventojai mokės pagal užfiksuotą faktą.

Planuojama, kad nuo 2018 metų gegužės mėnesio pradėjus atliekas sverti, nuo kitų metų pradžios gyventojai mokės „už faktą“, o nuo 2019 m. pradėjus atskirai rinkti maisto ir virtuvės atliekas, atliekų tvarkymo paslauga gyventojams dar labiau atpigs.

Kilus klausimų dėl mišrių komunalinių atliekų tvarkymo, nuo gegužės 1 d. skambinkite VASA Klientų aptarnavimo skyriaus tel. 8 650 04949, rašykite e. p. rinkliava@sivasa.lt, arba atvykite į VASA buveinę Smolensko g. 5, Vilniuje.

Daugiau informacijos interneto svetainėje www.atliekuadministratorius.lt